FAQ's

Συχνές Ερωτήσεις - FAQ's

1. Τι είναι το Κέντρο Επιχειρηματικότητας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας (ΚΕΑΚ);
Το Κέντρο Επιχειρηματικότητας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας είναι μια επιχείρηση που προσφέρει υποστήριξη, εκπαίδευση και πόρους σε επιχειρηματίες και νεοφυείς επιχειρήσεις για να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες και να τις μετατρέψουν σε επιτυχημένες επιχειρήσεις.

2. Ποιες υπηρεσίες προσφέρετε;
Προσφέρουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες, προγράμματα επιτάχυνσης, εκπαιδευτικά σεμινάρια και εργαστήρια, δικτύωση με τα Μέλη μας και πολλά άλλα.

3. Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας σας;
Το ωράριο λειτουργίας του ΚΕΑΚ είναι ευέλικτο καθώς όλα τα τμήματά μας λειτουργούν κυρίως remote. 

Υπηρεσίες και Προγράμματα

4. Τι είναι το πρόγραμμα επιτάχυνσης και πώς μπορώ να συμμετάσχω;
Το πρόγραμμα επιτάχυνσης είναι ένα εντατικό πρόγραμμα υποστήριξης που βοηθά τις νεοφυείς επιχειρήσεις να αναπτυχθούν γρηγορότερα. Για να συμμετάσχετε, πρέπει να υποβάλετε αίτηση και να περάσετε από τη διαδικασία επιλογής.

5. Προσφέρετε υπηρεσίες mentoring και coaching;
Ναι, προσφέρουμε υπηρεσίες mentoring και coaching από έμπειρους επιχειρηματίες και ειδικούς του κλάδου.

6. Μπορώ να νοικιάσω χώρο εργασίας στο κέντρο σας;
Όχι, δεν διαθέτουμε coworking spaces και ιδιωτικά γραφεία προς ενοικίαση.

Εκδηλώσεις και Εκπαίδευση

7. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις εκδηλώσεις και τα σεμινάρια σας;
Μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας ή να παρακολουθείτε την ιστοσελίδα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ανακοινώσεις σχετικά με τις εκδηλώσεις και τα σεμινάρια μας.

8. Υπάρχουν δωρεάν εκπαιδευτικά προγράμματα;
Ναι, προσφέρουμε ορισμένα δωρεάν σεμινάρια και εργαστήρια, καθώς και προγράμματα με χαμηλό κόστος για να εξασφαλίσουμε ότι είναι προσιτά σε όλους.

Υποστήριξη και Χρηματοδότηση

9. Παρέχετε χρηματοδοτική υποστήριξη στις νεοφυείς επιχειρήσεις;
Ναι, μπορούμε να σας συνδέσουμε με επενδυτές και να σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία αναζήτησης χρηματοδότησης.

10. Πώς μπορώ να λάβω υποστήριξη για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού μου πλάνου;
Μπορείτε να κλείσετε online ραντεβού με τον Γεράσιμο Τζαμαρέλο, που θα σας βοηθήσει στη διαμόρφωση και την ανάπτυξη του επιχειρηματικού σας πλάνου, μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας.

Επικοινωνία και Υποστήριξη

11. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας ή μέσω email στο info@keak.gr

12. Ποια είναι η διαδικασία για να γίνω μέλος του κέντρου σας;
Για να γίνετε μέλος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας ή μέσω email στο info@keak.gr. Άμεσα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία εγγραφής.

  1. Πιστωτική/Χρεωστική/Prepaid Κάρτα

  2. Τραπεζική Κατάθεση

  3. PayPal

  4. Viva Wallet

  5. Stripe

  6. Online Πλατφόρμες Πληρωμών

  7. IRIS Payments

Για κάθε μας σεμινάριο ή εργαστήριο εκδίδεται βεβαίωση παρακολούθησης. Το ΚΕΑΚ δεν είναι εκπαιδευτικός οργανισμός και δεν παρέχει οποιοδήποτε τίτλο ή πιστοποιητικό σπουδών.

Μέσα από την παρακολούθηση των σεμιναρίων μας, δίνουμε τη δυνατότητα στους συμμετέχοντές μας εφόσον το επιθυμούν, να λάβουν, εκτός από τη δική μας απλή βεβαίωση παρακολούθησης, Διεθνείς ή Εγχώριες Πιστοποιήσεις και Βεβαιώσεις που πιστοποιούν σε Παγκόσμιο και Τοπικό Επίπεδο τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει από εμάς, σε συνεργασία με διάφορους Εκπαιδευτικούς Φορείς και Πανεπιστήμια.

Αναλυτικά οι Πιστοποιήσεις* που μπορούν οι συμμετέχοντές μας να λάβουν μέρος:

Google Certified Partner – Google Analytics Certified Professional
OMCA – Online Marketing Certified Associate
EMA – Certified Marketing Consultant
IAA – International Advertising Accossiation
TUV Austria (Μέσω του Future Business School)
ACTA (Μέσω του ΙΕΚ ALFA PLUS)
IFF – Innovation Factory | AMA (American Marketing Association)
EMI – E-Marketing Institute
Εξετάσεις Πιστοποίησης Προσόντων (μέσω της ΑΝΟΔΟΣ Συμβουλευτική)

*Διευκρινήσεις σχετικά με τη συμμετοχή σας, δίνονται πάντα κατόπιν αιτήματός σας και υπογραφής σχετικού συμφωνητικού.

1. Για τη συμμετοχή σας σε ένα Webinar, είναι απαραίτητη η προεγγραφή και η κατάθεση του ποσού για τη διασφάλιση της θέσης σας.
2. Τηρείται αυστηρά η σειρά των εγγραφών καθώς υπάρχει περιορισμένος αριθμός online θέσεων.
3. Με την εγγραφή σας στα προγράμματά μας, αποδέχεστε τους όρους συμμετοχής και όρους χρήσης μας.
4. Οι τιμές που αναγράφονται στα προγράμματά μας, είναι τελικές με απόδειξη η Τιμολόγιο.
5. Ειδικά για τα Webinars:
-Δεν φέρουμε ευθύνη σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν θα μπορέσει να συνδεθεί στο webinar για τεχνολογικούς δικούς του λόγους. Η διαδικασία συμμετοχής είναι ξεκάθαρη και στέλνονται όλες οι απαραίτητες οδηγίες με e-mail από τον Εισηγητή την προηγούμενη ημέρα του Webinar.

Ειδική σημείωση: Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων και εφόσον ο συμμετέχων βρίσκεται σε περιοχή μη δυνατής σύνδεσης στο Internet, μπορεί να παρακολουθήσει εκ νέου το επόμενο προγραμματισμένο σεμινάριο της ίδιας θεματικής ενότητας που είχε κλείσει θέση.

Ακύρωση εισιτηρίων λόγω απόφασης διοργανωτή ή ανωτέρας βίας
Διατηρούμε το δικαίωμα της αλλαγής ημερομηνίας του κάθε σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες τηλεφωνικά και μέσω e-mail. Στην περίπτωση αυτή τα εισιτήρια δεν επιστρέφονται, αλλά ισχύουν ως έχουν.
Διατηρούμε επίσης το δικαίωμα αλλαγής του προγράμματος κάποιου σεμιναρίου ή ακύρωσης αυτού. Σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα ενημερωθούν οι συμμετέχοντες τηλεφωνικά και μέσω e-mail. Σε περίπτωση ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τον οποίο θα μας υποδείξετε και τα όποια τυχόν Διατραπεζικά Έξοδα θα βαρύνουν εσάς.
Σε περίπτωση απεργίας, κυβερνητικών απαγορεύσεων, κακών καιρικών συνθηκών (ακραία φαινόμενα και διακοπή ρεύματος) και γενικά κάθε συμβάντος πέραν του εύλογου ελέγχου των διοργανωτών, που προκαλεί παρακώλυση της εκτέλεσης μέρους ή του συνόλου της ενότητας, οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να αλλάζουν την ημερομηνία και την ώρα διεξαγωγής της. Στην περίπτωση αυτή τα χρήματα δεν επιστρέφονται, αλλά ισχύουν ως έχουν. Σε περίπτωση διακοπής ενός σεμιναρίου, για τους ανωτέρω λόγους, 45 τουλάχιστον λεπτά μετά την έναρξη του, το σεμινάριο θεωρείται ολοκληρωμένο και δεν επαναλαμβάνεται, ούτε επιστρέφονται χρήματα.

Μεταβολή ή ακύρωση συμμετοχής ή υπηρεσιών λόγω επιθυμίας πελάτη
Ο χρήστης που τυχόν επιθυμεί να ακυρώσει ή να τροποποιήσει την κράτηση του σε κάποιο σεμινάριο ή την συμμετοχή του και ειδικά για σεμινάρια μέσω ZOOM ή Teams – Online webinars, οφείλει να αποστείλει το σχετικό αίτημα του το συντομότερο δυνατό στο info@keak.gr
Ο διοργανωτής δεν έχει σε καμιά περίπτωση υποχρέωση να δεχτεί αυτή την αίτηση για μεταβολή ή ακύρωση.
Εφόσον υφίσταται η δυνατότητα μεταβολής ή ακύρωσης, ο χρήστης ενημερώνεται σχετικά και εφαρμόζονται οι αλλαγές. Αν χρειάζεται, επιστροφή χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τον οποίο θα μας υποδείξετε και τα όποια τυχόν Διατραπεζικά Έξοδα θα βαρύνουν εσάς.
Για τα προγράμματα Early Bird, δεν προβλέπεται πολιτική επιστροφής χρημάτων και σε αυτή την περίπτωση το πρόγραμμα γίνεται κατ’ιδίαν (one on one lesson) ή σε άλλη ημερομηνία που θα διεξαχθεί το ανάλογο πρόγραμμα.

Scroll to Top