1. Τι μεθόδους πληρωμής δέχεστε;
Δεχόμαστε πιστωτικές/χρεωστικές/prepaid κάρτες, τραπεζικά εμβάσματα και πληρωμές μέσω διαδικτυακών πλατφορμών.
2. Είναι ασφαλής η πραγματοποίηση πληρωμών στην πλατφόρμα σας;
Ναι, το σύστημα πληρωμών μας είναι ασφαλές και ακολουθεί πρωτόκολλα κρυπτογράφησης για να διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα και την ακεραιότητα των οικονομικών σας πληροφοριών και στοιχείων.
3. Μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων αν δεν είμαι ικανοποιημένος από μια υπηρεσία;
Η πολιτική επιστροφής χρημάτων περιγράφεται στους όρους και τις προϋποθέσεις μας. Γενικά, αξιολογούμε τα αιτήματα επιστροφής χρημάτων κατά περίπτωση.
4. Υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις που σχετίζονται με τις πληρωμές;
Όχι. Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας είναι τελικές με απόδειξη ή τιμολόγιο.
5. Προσφέρετε προγράμματα δόσεων για τις υπηρεσίες σας;
Ανάλογα με τη φύση της υπηρεσίας, ενδέχεται να προσφέρουμε προγράμματα δόσεων ή προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες ρυθμίσεις πληρωμής.
6. Πώς χειρίζεστε τη μετατροπή νομίσματος για τις διεθνείς πληρωμές;
Για τις διεθνείς συναλλαγές, το σύστημά μας συνήθως χειρίζεται αυτόματα τη μετατροπή νομίσματος. Η ακριβής συναλλαγματική ισοτιμία και τυχόν σχετικές χρεώσεις θα εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πληρωμής.
7. Τα στοιχεία πληρωμής μου αποθηκεύονται με ασφάλεια;
Δίνουμε προτεραιότητα στην ασφάλεια των στοιχείων πληρωμής σας. Η πλατφόρμα μας τηρεί τα διεθνή πρότυπα για την προστασία των δεδομένων και δεν αποθηκεύουμε ευαίσθητες πληροφορίες πληρωμής. Τα στοιχεία σας κρυπτογραφούνται και διαβιβάζονται με ασφάλεια για κάθε συναλλαγή.
8. Τι πρέπει να κάνω εάν η πληρωμή μου με κάρτα αποτύχει ή απορριφθεί;
Εάν η πληρωμή σας με κάρτα αποτύχει ή απορριφθεί, ελέγξτε ξανά τα στοιχεία πληρωμής σας για την ακρίβειά τους, βεβαιωθείτε ότι έχετε επαρκή υπόλοιπο στην κάρτα σας και επικοινωνήστε με την τράπεζά σας εάν είναι απαραίτητο.