- This event has passed.
Strategic HRM Workshop
October 30 @ 6:00 pm - 9:00 pm
SOLD OUT WORKSHOP
Στόχος του εργαστηρίου είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική διαχείριση των ανθρώπινων πόρων με στρατηγικό τρόπο, συνδυάζοντας τις πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού με τους οργανωτικούς στόχους.
Θεματολογία εργαστηρίου Strategic HRM:
-Κατανόηση της στρατηγικής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
-Ορισμός και σημασία της στρατηγικής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
-Σύνδεση της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού με τη συνολική επιχειρηματική στρατηγική
Βασικές λειτουργίες HRM
-Πρόσληψη και επιλογή
-Βέλτιστες πρακτικές για την προσέλκυση και πρόσληψη ταλέντων
-Αξιοποίηση της τεχνολογίας στην πρόσληψη
-Ανάπτυξη και κατάρτιση των εργαζομένων
-Προσδιορισμός των αναγκών κατάρτισης
-Δημιουργία αποτελεσματικών προγραμμάτων ανάπτυξης
-Διαχείριση επιδόσεων
Δέσμευση εργαζομένων
-Σημασία της δέσμευσης των εργαζομένων
-Στρατηγικές για την ενίσχυση του ηθικού και των κινήτρων των εργαζομένων
-Μετρήσεις και αναλύσεις ανθρώπινου δυναμικού
-Κατανόηση και χρήση των μετρήσεων ανθρώπινου δυναμικού
-Χρήση δεδομένων για την ενημέρωση των αποφάσεων ανθρώπινου δυναμικού
Διαφορετικότητα και ένταξη στον χώρο εργασίας
-Σημασία της διαφορετικότητας και της ένταξης στον εργασιακό χώρο
-Στρατηγικές για την προώθηση της διαφορετικότητας και της ένταξης
-Αντιμετώπιση των προκλήσεων και των προκαταλήψεων
-Σχέσεις εργαζομένων και επίλυση συγκρούσεων
Κόστος συμμετοχής: €25
Μέλη ΚΕΑΚ: Δωρεάν
Παροχές:
Παρουσίαση σε μορφή PDF
Βεβαίωση συμμετοχής
Για την παρακολούθηση της ενότητας, είναι απαραίτητη η προεγγραφή.
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά – το H2H Marketing – των συγγραφέων Philip Kotler– Waldemar Pfoertsch – Uwe Sponholz που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος. Έχει πολυετή εμπειρία και επιτυχημένα projects στο ενεργητικό του.