- This event has passed.
“Go To Market”: Σεμινάριο για τη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα
November 4 @ 5:30 pm - 9:30 pm
SOLD OUT WORKSHOP
📅 4/11/2024
⏰ 4 ώρες (5:30-9:30μμ)
📍 ΖΟΟΜ
💸 €30
Στόχοι του Σεμιναρίου
Κατανόηση της στρατηγικής Go To Market
Προσαρμογή των βημάτων στις ανάγκες της γυναικείας επιχειρηματικότητας
Εφαρμογή σε πραγματικά παραδείγματα και ασκήσεις
Ενότητα 1: Στρατηγική Go To Market – Θεμέλια
Τι είναι το Go To Market;
Ορισμός, σημασία και παραδείγματα από τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.
Κύριοι Πυλώνες του GTM:
Ανάλυση Αγοράς: Πώς να αναγνωρίσεις τη σωστή αγορά για το προϊόν ή την υπηρεσία σου.
Target Audience: Προσδιορισμός κοινού (προκλήσεις και ευκαιρίες για γυναίκες επιχειρηματίες).
Unique Value Proposition (UVP): Πώς διαφοροποιείσαι και γιατί η φωνή σου ως γυναίκα επιχειρηματίας έχει ιδιαίτερη αξία.
Ενότητα 2: Διερεύνηση Αγοράς & Ανάλυση Ανταγωνισμού
Ανάλυση Αγοράς με Έμφαση στη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα:
Τάσεις αγοράς για γυναίκες επιχειρηματίες και προϊόντα που προσελκύουν γυναίκες.
Ανάλυση Ανταγωνισμού:
Εργαλεία για την ανάλυση του ανταγωνισμού (SWOT, PEST).
Case studies από επιτυχημένες γυναίκες επιχειρηματίες.
Ενότητα 3: Στρατηγική Marketing & Κανάλια Διανομής
Marketing Mix & Επιχειρηματική Ταυτότητα:
Τα 4Ps (Product, Price, Place, Promotion) προσαρμοσμένα σε γυναίκες επιχειρηματίες.
Δημιουργία ενός αυθεντικού brand που εκπροσωπεί τη γυναικεία φωνή.
Κανάλια Διανομής:
Online vs. Offline: Ποια κανάλια είναι πιο αποδοτικά για νέες γυναίκες επιχειρηματίες;
Η δύναμη του Digital Marketing και της κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Πρακτική Άσκηση:
Σχεδιασμός ενός marketing plan για μια γυναικεία επιχείρηση, με χρήση διαφορετικών καναλιών διανομής.
Ενότητα 4: Σχεδιασμός Go To Market Plan
Τα βήματα για ένα επιτυχημένο Go To Market Plan:
Ορισμός στόχων και KPIs.
Timeline και Budgeting.
Εμπόδια και Προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες επιχειρηματίες:
Πώς να ξεπεραστούν τα συνηθισμένα εμπόδια (προκαταλήψεις, περιορισμένη πρόσβαση σε χρηματοδότηση).
Εργαλεία και πόροι για επιτυχία.
Ενότητα 5: Δικτύωση και Υποστήριξη Γυναικών Επιχειρηματιών
Η σημασία της δικτύωσης:
Πώς οι γυναίκες επιχειρηματίες μπορούν να στηρίξουν η μία την άλλη.
Πόροι και Δίκτυα:
Εργαλεία, κοινότητες και πλατφόρμες που στηρίζουν τις γυναίκες στον επιχειρηματικό κόσμο.
Q&A
Ανακεφαλαίωση των βασικών σημείων του σεμιναρίου.
Απαντήσεις σε ερωτήσεις από τις συμμετέχουσες.
Παροχές Σεμιναρίου:
Παρουσίαση σε μορφή PDF
Εγχειρίδιο Go To Market
Checklists και εργαλεία για τη δημιουργία του GTM Plan
Δικτυακές πηγές για γυναίκες επιχειρηματίες
Κόστος συμμετοχής: €30
Μέλη ΚΕΑΚ: Δωρεάν συμμετοχή
Για την παρακολούθηση της ενότητας, είναι απαραίτητη η εγγραφή σας ΕΔΩ.
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά – το H2H Marketing – των συγγραφέων Philip Kotler– Waldemar Pfoertsch – Uwe Sponholz που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος. Έχει πολυετή εμπειρία και επιτυχημένα projects στο ενεργητικό του.