Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Digital Marketing 4-Day Course

October 1 @ 5:30 pm - October 4 @ 9:30 pm

Πρόκειται για ένα εντατικό πρόγραμμα συνολικής διάρκειας 16 ωρών, σχεδιασμένο για όσους επιθυμούν να αναπτύξουν σε βάθος τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν εξειδίκευση στο Digital Marketing. Το πρόγραμμα διεξάγεται εξ ολοκλήρου online, προσφέροντας ευελιξία στη συμμετοχή από οπουδήποτε.

Απευθύνεται:

  • Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας που επιδιώκουν εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας, ενισχύοντας την επαγγελματική τους εξέλιξη και προοπτική στον κλάδο τους.
  • Σε στελέχη και εργαζόμενους μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να επεκτείνουν το πελατολόγιό τους.
  • Σε φοιτητές και απόφοιτους, ανεξαρτήτως ειδικότητας, οι οποίοι επιθυμούν να ενισχύσουν το βιογραφικό τους και να αποκτήσουν επαγγελματικές δεξιότητες.
  • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν οικονομικούς και αποδοτικούς τρόπους για την προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών τους.

Το πρόγραμμα είναι διαρθρωμένο σε μορφή εργαστηρίου με πρακτικά παραδείγματα.

Αναλυτική Θεματολογία Προγράμματος.

Μέσα από τις 16 ώρες του εργαστηρίου, θα αναπτυχθούν οι κάτωθι ενότητες:

  • Digital Marketing & Branding
  • Digital Strategy & Planning
  • Websites & SEO
  • AI in Websites
  • Digital Content & AI
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • Risk Management in Social Media
  • SEM
  • E-Commerce & Websites
  • Web Analytics (Google Analytics)
  • Consumer Buying Decisions (Digital Channels)
  • Search & Analyze Competitors
  • Digital Project (Case Study)

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να:

  • Σχεδιάζουν επιτυχημένα websites και να εφαρμόζουν SEO τεχνικές (Search Engine Optimisation).
  • Γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές online διαφήμισης και να αξιολογούν την αποτελεσματικότητά τους.
  • Σχεδιάζουν και υλοποιούν websites με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
  • Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα πιο δημοφιλή social media (Facebook, Tik Tok, Instagram, LinkedIn, κ.α.) ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων.
  • Αναπτύσσουν ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για την επιχείρησή τους.

Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά – το H2H Marketing – των συγγραφέων Philip Kotler– Waldemar Pfoertsch – Uwe Sponholz που κυκλοφορεί  από  τις  Εκδόσεις  Κλειδάριθμος. Έχει πολυετή εμπειρία και επιτυχημένα projects στο ενεργητικό του.

Details

Start:
October 1 @ 5:30 pm
End:
October 4 @ 9:30 pm
Event Category:

Venue

Online Webinar
Online Webinar
ZOOM,
Scroll to Top