Το H2H Marketing Workshop θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του H2H Marketing και πώς να δημιουργούν ανθρώπινες, αυθεντικές σχέσεις με το κοινό τους, δίνοντας έμφαση στην εμπιστοσύνη, την ενσυναίσθηση και την αυθεντική επικοινωνία.
📅 Ημερομηνία: 11/12/2024
🕑 Ώρα: 5μμ – 9μμ
💻 Πού: Online μέσω ZOOM
1. Εισαγωγή στο H2H Marketing + Αρχές του H2H Marketing
-Τι είναι το H2H Marketing; Παρουσίαση της έννοιας, εστίαση στη μετακίνηση από B2B/B2C σε H2H. Εξήγηση της διαφοράς από τα παραδοσιακά μοντέλα μάρκετινγκ.
-Αυθεντικότητα.
-Πώς η αυθεντικότητα χτίζει εμπιστοσύνη.
-Η σημερινή κατάσταση του μάρκετινγκ
2. Το νέο πρότυπο H2H Marketing
3. Νοοτροπία του Η2Η Marketing: Οι βάσεις
4. Η2Η Management: Εμπιστοσύνη και brand στο επίκεντρο
5. Επανεξέταση του λειτουργικού μάρκετινγκ: Η Η2Η διαδικασία
Bonus:
-Case Study: Δημιουργία Ανθρώπινης Ιστορίας
Δημιουργία Στρατηγικής H2H Marketing
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, θα δημιουργήσουμε μια στρατηγική H2H Marketing για μια φανταστική επιχείρηση ή προϊόν.
Παροχές εργαστηρίου
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά – το H2H Marketing, των συγγραφέων Philip Kotler–Waldemar Pfoertsch – Uwe Sponholz, που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος. Έχει πολυετή εμπειρία και επιτυχημένα projects στο ενεργητικό του.