KEAK Logo

Η ιστορία πίσω από το λογότυπο του ΚΕΑΚ: Η αλήθεια μας, κρύβεται στις λεπτομέρειες.

Η αλήθεια είναι ότι όταν σχεδιάσαμε το λογότυπο του ΚΕΑΚ, δεν μπορούσαμε να φανταστούμε το impact που θα είχε.
Όχι λόγο φαντασμαγορικού λογότυπου, αλλά στην ουσία του, για τον κλάδο της Συμβουλευτικής & Εκπαίδευσης που υπηρετούμε από το 2014.

Όταν μιλάγαμε για να δούμε τι θα κάνουμε με λογότυπο, ο γραφίστας μας σχεδίαζε. Τόσο αφοσιωμένος ήταν μάλιστα, που θεωρήσαμε ότι ζωγραφίζει για να περάσει η ώρα του μέσα στο meeting room μας. Και ξαφνικά μετά από περίπου 2 ώρες, να το λογότυπο.
Λοιπόν παιδιά, τα λόγια του Γιάννη, αυτό είναι. Ακούω 2 ώρες τι λέτε και ζωγράφιζα.

‘’3 πυλώνες ανάπτυξης, που θεωρούνται τα στάδια της εκπαίδευσης. Το στάδιο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Δημοτικό), τη δεύτερη βαθμίδα (Γυμνάσιο-Λύκειο) και ασφαλώς την τρίτη βαθμίδα (Πανεπιστήμιο) και τη Δια Βίου Μάθηση.’’

Αυτό ήταν. Δεν θα μπορούσαμε να έχουμε κάτι καλύτερο. Μέσα από τους 3 πυλώνες, που σχηματίζονται σαν πύργοι, από τον πιο μικρό έως τον μεγαλύτερο, βάλαμε και μικρές αχτίνες φωτός. Την ανατολή ουσιαστικά, του κάθε επόμενου σταδίου ανάπτυξης των ανθρώπων στη μάθηση. Κάτι σαν τον κύκλο ζωής προϊόντων στο Marketing. Δηλαδή την Εισαγωγή, την Ανάπτυξη, την Ωριμότητα και την Παρακμή.

Η επιμέλεια και το μεράκι για αυτό που ξεκινούσε ήταν ήδη σε χαρτί. Έμεναν απλά τα χρώματα. Μπλε για κάθε πυλώνα-πύργο τιμώντας τα χρώματα της Χώρας μας, Λευκό για κάθε στάδιο ανάπτυξης, που να φαίνεται σαν την ανατολή με αχτίνες ηλίου ανάμεσα σε κάθε πυλώνα μας και τέλος το γκρι για το τελικό στάδιο.

Φτιάχτηκε, μπήκαν μικρές προσθήκες και βγήκε on-air. Από τη στιγμή εκείνη μία υπόσχεση δώσαμε στον εαυτό μας. Θα τιμήσουμε τον κλάδο και αυτό το λογότυπο. Από το 2014, το τιμάμε ακόμα και δεν ξεχνάμε το πως σχεδιάστηκε. Με αγάπη, με γκρίνια, με εντάσεις και όλα αυτά τα υπέροχα τελικά πράγματα που αποτελούν το brainstorming σε μια αίθουσα συσκέψεων, από μια ομάδα ανθρώπων με κοινό όραμα και στόχους.

Το ΚΕΑΚ | Κέντρο Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης & Καινοτομίας, έκανε την εμφάνισή του. Ήταν έτοιμο.
Δεν έχουμε αλλάξει λογότυπο και ούτε θέλουμε να το σκεφτόμαστε. Γιατί ακριβώς πρεσβεύει αυτό που κάνουμε.
Να συμβουλεύουμε σωστά, πρακτικά και με ουσία όπως ακριβώς μας εκπαίδευσαν και έδειξαν και σε εμάς.

Χωρίς υπερβολές, με τιμιότητα και αξιοπιστία και πάντα με γνώμονα αυτό που θέλει το κοινό μας. Με προσιτές τιμές για όλους, χωρίς να χάνεται η Αξία των υπηρεσιών μας.

Scroll to Top