H2H Marketing Workshop
Το H2H µάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, αναπτύσσοντας ένα επαναστατικό µοντέλο για τον σχεδιασµό και την εφαρµογή στρατηγικών µάρκετινγκ. Εισάγει και εξηγεί νέες έννοιες που θα βοηθήσουν µάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να µεταβούν από ένα παραδοσιακό µοντέλο µάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο µοντέλο µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.
Το εργαστήριο H2H Μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να προσαρµόσετε τον τρόπο σκέψης σας µε σκοπό τη δηµιουργία αξίας για την οµάδα σας, την επιχείρησή σας, τους καταναλωτές. Μοναδική προϋπόθεση είναι να είστε πρόθυµοι να αµφισβητήσετε εδραιωµένες παραδοχές, να εξερευνήσετε νέες οπτικές και να ενστερνιστείτε την ίδια σας ανθρώπινη υπόσταση.
Αυτό το εργαστήριο απευθύνεται:
-Σε μάρκετερς και ηγέτες κάθε κλάδου που αναζητούν έµπνευση και πρακτικά παραδείγµατα ώστε να διαχειριστούν τις συνεχείς αλλαγές στην τεχνολογία, την κοινωνία και το περιβάλλον.
-Σε επιχειρηµατίες που θέλουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να εξελιχθούν και να διακριθούν.
-Σε καθηγητές, εκπαιδευτές και εισηγητές που θέλουν να µεταφέρουν τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στην επιστήµη του µάρκετινγκ.
-Σε φοιτητές και εκπαιδευόµενους που θέλουν να προετοιµαστούν για το µέλλον και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.
Περιεχόμενο εργαστηρίου – Θεματικές ενότητες
Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου
Καμβάς πρότασης αξίας
Συν-δημιουργία αξίας στο H2H μάρκετινγκ
Κυρίαρχη λογική στο μάρκετινγκ H2H
Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου H2H
Δημιουργία/προσαρμογή επιχειρηματικού μοντέλου με τη διαδικασία H2H μάρκετινγκ
Συζήτηση / Ερωτήσεις και απαντήσεις
Παροχές συμμετεχόντων:
-Παρουσίαση εννοιών H2H μάρκετιγνκ
-Βεβαίωση παρακολούθησης
-Υποστήριξη και συμβουλευτική στο νέο μοντέλο H2H μάρκετνγκ για 6 μήνες
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά - το H2H Marketing - των συγγραφέων Philip Kotler- Waldemar Pfoertsch – Uwe Sponholz που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος.
Αγορά βιβλίου ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Το H2H µάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόµο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler µαζί µε τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό µοντέλο για τον σχεδιασµό και την εφαρµογή στρατηγικών µάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν µάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να µεταβούν από ένα παραδοσιακό µοντέλο µάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο µοντέλο µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.