29-30 Μαίου 2023
6-9μμ
Το εργαστήριο:
Μέσα από ένα 6ωρο εργαστήριο παρέχουμε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του ψηφιακού μάρκετινγκ, καλύπτοντας θέματα από το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έως τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στο τέλος του εργαστηρίου, θα έχετε κατανοήσει τις θεμελιώδεις αρχές του ψηφιακού μάρκετινγκ και θα είστε σε θέση να τις εφαρμόσετε σε οποιαδήποτε επιχείρηση.
Περιγραφή και ενότητες του εργαστηρίου:
Ημέρα Α (29.05.2023)
Ενότητα 1: Εισαγωγή στο ψηφιακό μάρκετινγ
Τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ;
Γιατί είναι σημαντικό;
Βασικές έννοιες και ορολογία
Ενότητα 2: Βελτιστοποίηση ιστότοπου
Δημιουργία μιας ιστοσελίδας φιλική προς τον χρήστη και βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης
Βελτιστοποίηση σελίδας προσγείωσης (landing Page)
Κατανόηση των αναλυτικών στοιχείων της ιστοσελίδας
Ενότητα 3: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης
Έρευνα και επιλογή λέξεων-κλειδιών
Βελτιστοποίηση εντός και εκτός σελίδας
Ενότητα 4: Διαφήμιση Pay-Per-Click
Εισαγωγή στη διαφήμιση PPC
Δημιουργία αποτελεσματικών εκστρατειών PPC
Ημέρα Β (30.05.2023)
Ενότητα 5: Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κατανόηση των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης
Δημιουργία στρατηγικής για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μέτρηση και βελτιστοποίηση της απόδοσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ενότητα 6: Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing)
Δημιουργία αποτελεσματικών εκστρατειών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Μέτρηση και βελτιστοποίηση των επιδόσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Ενότητα 7: Μάρκετινγκ περιεχομένου
Κατανόηση του μάρκετινγκ περιεχομένου
Δημιουργία περιεχομένου που έχει απήχηση στο κοινό σας
Μέτρηση και βελτιστοποίηση της απόδοσης του περιεχομένου
Μορφή εργαστηρίου:
Το εργαστήριο είναι πρακτικό (Hands-on)
Παροχές συμμετεχόντων:
-Βεβαίωση παρακολούθησης
-Υλικό από το εργαστήριο
Κόστος εργαστηρίου: €60.00
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά – το H2H Marketing – των συγγραφέων Philip Kotler– Waldemar Pfoertsch –Uwe Sponholz που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος.
Powered by iCagenda
Όλα τα digital προϊόντα και υπηρεσίες μας, βασίζονται σε αποδεδειγμένα best practices και έχουν ως στόχο τα ιδανικά αποτελέσματα για κάθε συνεργάτη μας.
Η ομάδα του ΚΕΑΚ παρακολουθεί στενά κάθε νέα εξέλιξη στις τεχνολογίες της Ψηφιακής Προώθησης για να υποστηρίξει την επιχείρησή σας.
Επικοινωνήστε με την ομάδα μας.
Συχνές Ερωτήσεις
Online Webinars