Courses/Events

Diploma in Digital Marketing & Social Media

 Registration Closed
Category
Diploma Courses
Date
2019-06-03 10:30 - 15:30
Venue
ΚΕΑΚ
Telephone
+30 2109589558

Diploma in Digital Marketing & Social Media

Οι εγγραφές έκλεισαν. Συμπληρωμένο τμήμα.
KEAK | IFF World Certified Diploma

80 Ώρες*
Μαθήματα κάθε Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη 10:30-15:30
Έναρξη: Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019
Λήξη: Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019

*Το πρόγραμμα είναι πρακτικό, με άμεση εφαρμογή στα Website και στα Social Media Account των συμμετεχόντων.

Αναλυτικά
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους και μεμονωμένους χρήστες που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με τις σύγχρονες μορφές του marketing ώστε να επιτύχουν μία σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση και στα στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναλάβει την ευθύνη διαχείρισης και υποστήριξης των προϊόντων & υπηρεσιών των Εταιριών τους και ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις γνώσεις τους. Θα μάθετε πώς να προσεγγίσετε σωστά τον αυξανόμενο πληθυσμό των χρηστών του Διαδικτύου, αποκτώντας την εξειδικευμένη γνώση που απαιτείται για την εφαρμογή των νέων εργαλείων σχεδιασμού και υλοποίησης της προβολής και της διαφήμισης μέσω του Internet και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ώστε να επιτύχετε την καλύτερη δυνατή προβολή.

Σε ποιους απευθύνεται;
Απευθύνεται σε εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες. Το σεμινάριο θα σας δώσει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία σας. Επιπλέον, σε φοιτητές που θέλουν να ενδυναμώσουν τα skills τους και να έχουν πρόσβαση σε ξένες αγορές εργασίας.

Πρόγραμμα | Syllabus – 80 Hours

Internet Marketing

Digital Content Marketing | 8 hours
Εισαγωγή στο Digital Content Marketing
• Έννοια, Ορισμός Content Marketing
• Έννοια, Ορισμός Digital Content Marketing
• Content & Διαφήμιση
• Digital Content / Επιθυμητό αποτέλεσμα
• Digital Content Marketing & Το ‘προφίλ’ του πελάτη
• Digital Content / Δημιουργία και ανάπτυξη Personas
• Digital Content Influencers
• Brainstorming για σχεδιασμό και ανάπτυξη Digital Content.
• Στρατηγική Content marketing
• Μορφές Digital Content / Ανάλυση και αναφορά σε παραδείγματα content types.
• Digital Content Marketing και Visual Elements / Ορισμός, είδη και αρχές του digital content visual elements
• Ο ρόλος της τέχνης και της επιστήμης στο Digital Content Marketing
• Τα infographics στο Digital Content Marketing
• Digital Content Marketing Goals / Στοχοθεσία
• Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τη φάση του κύκλου ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών.
• Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τα στάδια του αγοραστικού κύκλου. Digital Content marketing & Buying Process
• Digital Content Editorial Calendars
• Digital Content Marketing Team
• Τα τρία R του Digital Content Marketing
• Digital Content Marketing & Web Design
• Digital Content Promotion
• Content Channels / Παρουσιάση των Content Channels /Free & Paid (Ειδική ανάλυση στον διαχωρισμό Paid και Free channels)
• Digital Media – Ψηφιακά κανάλια περιεχομένου (Παρουσίαση των ειδών digital media)
• Digital Media/Αλληλεπίδραση
• Ο περιοδικός πίνακας του Digital Content Marketing
• Content marketer ή engineer / Ιδιότητες και χαρακτηριστικά
• Digital Content Metrics & Tools
• DRM (Digital Rights Management) Ψηφιακή διαχείριση πνευματικών δικαιωμάτων
• Oι προκλήσεις του Content Marketing
• Social Content creation & promotion (Δημιουργία και Προώθηση)
• Content Optimization (Βελτιστοποίηση περιεχομένου)
Εργαλεία Digital Content
• Εκμάθηση και πρακτική άσκηση εργαλείων δημιουργίας digital content.

SEO | 8 Hours
Εισαγωγή στις μηχανές αναζήτησης
• Η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης
• Αρχές
• Οι μέθοδοι διαπραγμάτευσης
• Βασικές έννοιες των μηχανών αναζήτησης
• Εξέλιξη των μηχανών αναζήτησης
Έννοια του SEO
• Ορισμός του SEO
• Οργανικά αποτελέσματα, Places results
• Η σημασία του SERP (search engine ranking position)
Λειτουργία των μηχανών αναζήτησης
• Ανίχνευση (Crawling)
• Ευρετηρίαση (Indexing), Document parsing, meta tag indexing
• Παρουσίαση (Presentation)
On site βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
• Ανάλυση ανταγωνισμού
• Έρευνα, ανάλυση και σχεδιασμός των:
• Domain name
• Title (Τίτλος ιστοσελίδας)
• Meta tags, Meta description, Meta keywords, Meta robots
• Heading tags
• Περιεχόμενο – Content /Panda/Hummingbird
• Urls
• Εικόνες – γραφικά
• Δομή ιστοσελίδας (site map)
• Σφάλματα σύνδεσης
• Footer links
• Ευχρηστία (usability & accesibility)
• Καθαρός κώδικας
• Interlinking-Εσωτερικά Links
• Ταχύτητα σελίδας
• Mobile SEO - Responsive Website
Off site βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
• Δημιουργία υπερσυνδέσμων (link building)
• Page Rank
• Ποσότητα backlinks
• Ποιότητα backlinks
• Τρόποι απόκτησης backlinks
• Social media
• Article marketing
• Blog/forums
• Βελτίωση Bounce Rate
• White hat SEO, black hat SEO
Εργαλεία αξιολόγησης της βελτιστοποίησης

Google Ad words | 8 Hours
Ενότητα 1
• Η αγορά του Internet
• Internet Advertising models (Από Contextual έως Performance-based και Semantic Advertising)
• Internet Advertising Display Advertising, Real-time bidding και Programmatic Buying
• Internet Advertising revenue Models (Performance-based Revenue Models και Fixed Cost models, πλήρη ανάλυση)
• Υπολογισμός effective CPM / CPC για Advertisers και Publisher
• Καθορισμός maximum CPC για affiliate (Performance-based Marketing) και Adwords
Ενότητα 2
• Google Ad words: από τη θεωρία στην πράξη (pay per click, contextual ads)
• Οδηγός βήμα βήμα για καμπάνια Google Adwords
• Υπολογισμός κόστους, στατιστικά, ορολογία
• Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας
• Μυστικά για επιτυχημένες καμπάνιες
• Καμπάνιες για πολλαπλές συσκευές
• Στρατηγική για τα Conversions και Conversion tracking
• Συνδέσεις Adwords με web analytics/youtube channels και άλλα third-party tools
• Αναφορά σε στρατηγική επιλογής keywords, στην επιλογή στρατηγικών bidding (Bidding Strategy)
• Τύποι campaigns και η διαδικασία Campaign Set up
• Keyword Optimization στρατηγικές
• Display campaigns (targeting image ads & text ads ανά θέμα, keyword ή συγκεκριμένο website)
• Mobile Ads, new ad formats & extensions (Call out extension)
• App Promotion Ads
• Remarketing campaigns
• Dynamic Search Ads (Προβολή διαφημίσεων από το περιεχόμενο του website σας χρησιμοποιώντας
το Google’s organic search index)
• Reporting tools
Ενότητα 3
• Display Advertising: ορολογία, χαρακτηριστικά,
• Banners: συνηθισμένα format, πως να δημιουργήσετε banner, συμβουλές επιτυχίας
• Video ads: ανάπτυξη καμπάνιας, στόχοι
• Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας
• Online media planning και buying
Ενότητα 4
• Affiliate Marketing: ορολογία, χαρακτηριστικά,
• Οδηγός βήμα βήμα για καμπάνια affiliate
• Τρόποι αξιοποίησης, μυστικά επιτυχίας, πότε επιλέγουμε affiliate
• Υπολογισμός κόστους / κέρδη
• Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας
Ενότητα 5
• Άλλα μέσα διαφήμισης: συμβουλές επιτυχίας, γιατί να τα επιλέξετε
• Advertorials και paid posts
• Δημιουργία online διαφημιστικών δικτύων

Email Marketing | 8 Hours
Βασικές έννοιες του e-mail marketing
• Εισαγωγή - Ορολογία
• Στόχος του email marketing
• Ιστορία - Εξέλιξη
• Προβλήματα, Κίνδυνοι, Εμπόδια
• Διαδικασία single opt in/ double opt in
• Νομικό πλαίσιο
Δημιουργία λίστας email
• Πλεονεκτήματα του email
• Πηγές δημιουργίας λίστας email
• Ανταλλάγματα του email marketing
Σχεδίαση αποτελεσματικής καμπάνιας email
• Αύξηση της αποτελεσματικότητας – Copywriting marketing
• Μοντέλο AIDA
• Δημιουργία ελκυστικής επικεφαλίδας
• Πρώτη παράγραφος
• Ενδιάμεσο κείμενο – Ενδιάμεσες επικεφαλίδες – Εγγυήσεις –
• Testimonials - Αποδείξεις
• Call to action
• Ενσωμάτωση εικόνων, γραφικών
• Ενσωμάτωση video
• Html emails
• Μορφοποίηση και αποστολή Html emails με Mozilla Thunderbird
Πλαίσιο λειτουργίας του email marketing
• Οφέλη του email marketing
• Viral marketing
• Κανόνες ηθικής
• Δελτία τύπου
• Τα νέα e-Δελτία τύπου
Direct response email marketing
• Email Marketing Funnel
Αποτελέσματα της καμπάνιας e-mail marketing
• Στατιστικά, email metrics

Google Analytics | 8 Hours
• Γνωριμία - Παρουσίαση θεματολογίας - Τι είναι το google analytics - Χρησιμότητα - KPIs - Πηγές Επισκεψιμότητας
• Conversions - Goals Views - Δομή λογαριασμού - Εγκατάσταση Google Analytics
• Περιήγηση στο Google Analytics - Σημαντικά Reports
• Πρακτική Άσκηση
• Google Analytics Ecommerce - Χρήσιμα Reports - Google Analytics+Adwords - Google Analytics+Webmaster Tools
• Manual Tagging - Url Builder - Google Analytics+Facebook Ads
• Συντομεύσεις - Πίνακες Ελέγχου - Custom Reports - Segments
• Google Analytics Quiz - Πρακτικές Ασκήσεις

Affiliate Marketing | 2 Hours
1.Εισαγωγή
Τι είναι το affiliate marketing
Πως δουλεύει
Η αλυσίδα του affiliate marketing
2 Το δίκτυο – affiliate network
Επιλογή δικτύου affiliate από τους affiliates
Προϋποθέσεις συμμετοχής σε δίκτυο affiliate από τους διαφημιζόμενους
Πως θα χρησιμοποιήσετε το affiliate δίκτυο
Εγγραφή σε δίκτυο affiliate
Προσδιορισμός στοιχείων προώθησης, προσωπικών, πληρωμής, περιοχής, γλώσσας, ειδοποιήσεων.
Αναζήτηση προγραμμάτων
Επιλογή προγράμματος (περιγραφή, όροι, προμήθειες, δημιουργικά)
Αναμονή έγκρισης προγράμματος
Επιλογή κώδικα text affiliate link/banner affiliate link κ.α.
Δημιουργία affiliate link
Τοποθέτηση του affiliate link στα ηλεκτρονικά μέσα
Δημιουργία διαφημιστικών banners
Δημιουργία Data feed
Παρουσίαση στατιστικών
Joint Venture με τους affiliates

On-Line Video Marketing | 2 Hours

•Ο ρόλος του ψηφιακού βίντεο μάρκετινγκ (Digital Video Marketing)

•Τα οφέλη του ψηφιακού βίντεο μάρκετινγκ (Digital Video Marketing)

•Βελτιστοποίηση του Website αξιοποιώντας το Video Marketing

•Βελτιστοποίηση του SEO αξιοποιώντας το Video Marketing

•Αξιοποίηση του Video marketing στο Google AdWords

•Αξιοποίηση του Video marketing στα Social Media

•Αξιοποίηση του Video marketing στο Email Marketing

•Ανάπτυξη στρατηγικής ψηφιακού βίντεο μάρκετινγκ (Digital Video Marketing strategy)

•Καθορισμός στόχων, στάδια σχεδιασμού του ψηφιακού βίντεο

•Λανσάρισμα/προβολή/προώθηση του ψηφιακού βίντεο

Social Media Marketing

Social Media Strategy | 8 Hours
Ανάλυση των Social Media (SM), Ο ρόλος των social media στο marketing plan, Ορισμός και Χαρακτηριστικά των SM, Είδη (κατηγορίες) και εξέλιξη των SM
Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση, Στατιστικά στοιχεία των SM, Τα social media στην Ελλάδα, Στρατηγική των Social Media, Διαμόρφωση στρατηγικής, Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η στρατηγική, Σχεδιασμός social media strategy βήμα βήμα, Συμβουλές για Online επιτυχία στα SM, Public Relations και Social Media, Τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων, Η σημασία των social media στις Δημόσιες Σχέσεις/ Reputation Management, Δελτία τύπου και social media, e-Δελτία Τύπου, SMNR (social media news releases), Τα social media στην υπηρεσία της διαχείρισης κρίσεων
Blog marketing, Δημιουργία Blog, Tips για blogs, Κινητά& Social Media, Mobile application marketing, Ησημασίακαιηχρήσητων social media μέσωκινητών, Mobile apps για Facebook, twitter

Facebook Ads & Statistics | 12 Hours
Οι δυνατότητες που προσφέρει το Facebook στις επιχειρήσεις
Δημιουργία ομάδας, σελίδας (ρυθμίσεις, διαχείριση, δυνατότητες, τρόποι και εργαλεία δημοσίευσης), σελίδας εκδήλωσης
Στρατηγική περιεχομένου (η σημασία του content marketing στα social media, δημιουργία στρατηγικής περιεχομένου, είδη και παραδείγματα, μυστικά για επιτυχημένες δημοσιεύσεις)
Διαγωνισμοί: τύποι διαγωνισμών, παραδείγματα, εργαλεία, σχεδιασμός
Community management: συμβουλές διαχείρισης σελίδας και κοινότητας, τα συχνότερα λάθη, η πολιτική του Facebook, διαχείριση κρίσης
Case studies
Γνωριμία - Όφελος Facebook διαφήμισης - Βασικά KPIs – Facebook Page - Αρχικό Set Up λογαριασμού διαφημίσεων facebook
Δομή καμπάνιας Facebook - Ανάλυση δομής: Καμπάνια - Ανάλυση δομής: AdvertSet - Στοχεύσεις (συμπεριφορές - ενδιαφέροντα)
Στοχεύσεις (Συνδέσεις, Γλώσσες, Φύλο, Τοποθεσίες, Ηλικίες - Περισσότερα δημογραφικά στοιχεία) - Προσαρμοσμένα Κοινά / Παρόμοια Κοινά / Αποθηκευμένες ομάδες στόχευσης
Τύποι Διαφημίσεων στο facebook - Online Εργαλεία Σχεδιασμού Banner (pixlr.com) - Διαδικασία Ανάπτυξης Καμπάνιας - Πρακτική Άσκηση.
Επανάληψη - Διαδικασία Ανάπτυξη Διαφημιστικής καμπάνιας Facebook
Κατασκευή Καμπάνιας (τι να αποφεύγεται) - PowerEditor - Budgeting
Reporting - Url builder – Facebook & Google Analytics - Παρακολούθηση - Βελτιστοποίηση - Ad Relevance Score - Facebook for Business
Πρακτική Άσκηση - Δημιουργία Διαφημιστικής Καμπάνιας - Επίλυση αποριών

You Tube & Advertising | 8 Hours
YouTube: Στατιστικά στοιχεία, Δυνατότητες που προσφέρει, Δημιουργία καναλιού, Περιήγηση καναλιού και εισαγωγή πληροφοριών
YouTube: Ρυθμίσεις, Πίνακας ελέγχου, Μεταφόρτωση (upload) βίντεο
YouTube: Επεξεργασία βίντεο, Hangouts on Air, Δημιουργία playlist, Προώθηση βίντεο
YouTube: Tips για επιτυχημένα βίντεο, Ιδέες για περιεχόμενο, διαχείριση καναλιού και κοινότητας, Case studies
Διαφημιστική καμπάνια με video στο YouTube και το Google AdWords
Τρόποι υλοποίησης TrueView Video Ads
Brand Channels
Αξιοποίηση YouTube Analytics
Hootsuite: Δημιουργία Dashboard, Οφέλη Πλατφόρμας, Προσθήκη & Διαχείριση Social Media Networks, Στατιστικά και Παρακολούθηση

Instargam – Pinterest – LinkedIn –Twitter | 8 Hours
Niche marketing, niche social networks, LinkedIn: Στατιστικά, δυνατότητες, Δημιουργία λογαριασμού
LinkedIn: Περιήγηση προφίλ, Επεξεργασία προφίλ, LinkedIn Profile Tips, Summary Tips, Στοιχεία επικοινωνίας, δείγματα δουλειάς, λίστα δεξιοτήτων
LinkedIn: Recommendations, Ρυθμίσεις, Επαφές, Θέσεις εργασίας, Groups, Pulse, Εκπαίδευση
LinkedIn: Δημιουργία εταιρικής σελίδας, Παραδείγματα εταιρικών σελίδων / Foursquare, SlideShare
Twitter: Facts, Δυνατότητες, Πώς το χρησιμοποιούν οι εταιρίες, Δημιουργία λογαριασμού, Επεξεργασία Προφίλ, Ρυθμίσεις,
Tweets & Promoted Tweets, ΝΕΟ Twitter Moments, Τwitter για επιχειρήσεις, Tips & Best Practices
Instagram: Facts, Δυνατότητες, Δημιουργία λογαριασμού & ρυθμίσεις, Φωτο & Video best practices, Moρφές Διαφήμισης, Εταιρικό Προφίλ & Δυνατότητες, Στατιστικά
Pinterest: Facts, Δημιουργία λογαριασμού & ρυθμίσεις, Boards & Δυνατότητες, Μετατροπή σε εταιρικό λογαριασμό, Top κατηγορίες, Best practices & Community Building για επιχειρήσεις

Με την ολοκλήρωση του Diploma θα γίνει 3ωρη παρουσίαση του Workshop των συμμετεχόντων, σε Επαγγελματίες και Ακαδημαικούς του IFF | Innovation Factory με χρήση όλων των "εργαλείων" που θα έχουν χρησιμοποιήσει κατά τη διάρκεια του Diploma.

Διάρκεια Προγράμματος
80 Ώρες
Ημέρες και ώρες Διεξαγωγής
Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη
10:30-15:30
Τόπος Διεξαγωγής
KEAK | Ελ. Βενιζέλου 104, Καλλιθέα, Αθήνα, GR

Κόστος Προγράμματος
€560 Early Bird έως 31 Μαίου 2019
€500 για ολική εξώφληση του ποσού με χρήση κάρτας από τα γραφεία μας
€450 (Άνεργοι-Φοιτητές)
€400 Μέλη ΚΕΑΚ
€1.200 Booking (Last minute Booking)

Ειδική Σημείωση
-Τα κόστη είναι τελικά με απόδειξη ή τιμολόγιο.
-Για την συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι Απαραίτητη η προ-εγγραφή σας ΕΔΩ και η καταβολή του ποσού των €80 για τη διασφάλιση της θέσης σας. Το υπόλοιπο ποσό του προγράμματος μπορείται να το τακτοποιήσετε σε δύο (2) δόσεις.
-Για το πρόγραμμα οι συμμετέχοντες μπορούν να έχουν μαζί τους Laptop για την άμεση εφαρμογή στα website και στα Social Media Account τους, τα όσα πρακτικά θα ακούσουν.
-Σύνολο Καθηγητών και Εισηγητών στο πρόγραμμα: 6

Υπεύθυνος Προγράμματος
Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D
Άμεση επικοινωνία +30 6932 337 803

Παροχές Προγράμματος και χώρου φιλοξενίας
-Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς σε On-Line πλατφόρμα.
-Πλούσιο υλικό ανά μάθημα που γίνεται συνεχώς update και υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα με Videos, case Studies και βιβλιογραφία.
-Όλες οι εισηγήσεις θα είναι βιντεοσκοπημένες για τη χρήση του εκάστοτε συμμετέχοντα.
-Συνεχής επικοινωνία με τους καθηγητές και τους επαγγελματίες του κλάδου.
-Όλες οι εισηγήσεις σε μορφή Presentation με τα ειδικά updated link μας.
-Πρόσβαση σε Διεθνή συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια για δωρεάν On-Line μαθημάτων στο αντικείμενο – Πλήρης και συνεχόμενη υποστήριξη χωρίς χρονικούς περιορισμούς.
-Coffee & Mini Snacks για όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Πρόσβαση στο ΚΕΑΚ: Μετρό-Ηλεκτρικός: Σταθμός «Ταύρος», Λεωφορεία: 040, Στάση «Αγ. Πάντων» ή «Δημητρακοπούλου»,
Τρόλεï: No. 1 & 5, Στάση «Αγ. Πάντων» ή «Δημητρακοπούλου».

 
 

All Dates

  • 2019-06-03 10:30 - 15:30

Powered by iCagenda

© 2014-2019 KEAK.GR. All Rights Reserved. Digital Marketing & Social Media Seminars.

Search