Courses/Events

Marketing

 Registration Closed
Category
Marketing
Date
2019-04-17 17:00 - 21:00
Venue
KEAK
Telephone
+30 2109589558

The Original! The Traditional!
17-19.04.2019 | 17:00-21:00
Sold Out | Εξαντλήθηκε
Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να συγκεντρώνουν, να αναλύουν και να δίνουν την κατάλληλη ερμηνεία στα δεδομένα ενός προϊόντος, στον ανταγωνισμό και στους καταναλωτές. Θα είναι σε θέση να εξετάσουν παράγοντες όπως το εμπορικό σήμα, τη στρατηγική τιμών αλλά και προσφορές, εκπτώσεις, επικοινωνία και κοινωνικά δίκτυα. Θα έχουν εξοικείωση με τα συστήματα που κατευθύνουν τη ροή των αγαθών και των υπηρεσιών από τον παραγωγό στους καταναλωτές, με σκοπό την ικανοποίηση των πελατών και την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών της επιχείρησης. Το σεμινάριο εμπλουτίζεται με πρακτικές εφαρμογές: case studies, group projects, κ.α.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες κάθε είδους επιχείρησης που θέλουν να εντάξουν το marketing μέσα στην επιχείρησή τους για να καταφέρουν έτσι, να πετύχουν τους στόχους της επιχείρησης.

Θεματολογία:
Η έννοια, ο ορισμός του marketing στις επιχειρήσεις.
Είδη marketing. Διαφορές marketing και πωλήσεων. Το marketing mix. Από τα 4P στα 4C
Είδη marketing, τμηματοποίηση αγοράς, κίνητρα καταναλωτών, παράγοντες επιρροής καταναλωτών
Το προϊόν, δημιουργία και ανάπτυξη νέων προϊόντων, έρευνα αγοράς και έρευνα marketing
Εικόνα προϊόντος, εμπορικό σήμα, κύκλος ζωής προϊόντος, τάσεις και μόδα
Τιμή πώλησης, στρατηγική τιμών, προσφορές, εκπτώσεις
Η σημασία της τοποθεσίας, σημεία πώλησης, εμπορικά κέντρα, οργάνωση πωλήσεων, επικοινωνία
Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις, το διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα, το μέλλον των πωλητών και των φυσικών σημείων πώλησης

Διάρκεια: 15 Ώρες
Κόστος Προγράμματος:
€70
€40 Μέλη ΚΕΑΚ.
Απαραίτητη η προεγγραφή.

Εισηγητές : Γεράσιμος Τζαμαρέλος,Ph.D. & Ιωάννης Μιχαλέας
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος,Ph.D είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Επιπλέον, έχει 3 Μετα-Διδακτορικούς τίτλους στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns.
Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Στην Ακαδημαική καριέρα του έχει πάνω από 9.500+ ώρες Διδασκαλίας στην Ελλάδα και πάνω από 2.500+ σε Πανεπιστήμια του Εξωτερικού, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική.

 
 

All Dates

  • 2019-04-17 17:00 - 21:00

Powered by iCagenda

© 2014-2019 KEAK.GR. All Rights Reserved. Digital Marketing & Social Media Seminars.

Search