fbpx

H2H Marketing Workshop

10 Δεκεμβρίου 2022 | 10 πμ - 2 μμ

Το H2H µάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, αναπτύσσοντας ένα επαναστατικό µοντέλο για τον σχεδιασµό και την εφαρµογή στρατηγικών µάρκετινγκ. Εισάγει και εξηγεί νέες έννοιες που θα βοηθήσουν µάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να µεταβούν από ένα παραδοσιακό µοντέλο  µάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο µοντέλο µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.

Το εργαστήριο H2H Μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να προσαρµόσετε τον τρόπο σκέψης σας µε σκοπό τη δηµιουργία αξίας για την οµάδα σας, την επιχείρησή σας, τους καταναλωτές. Μοναδική προϋπόθεση είναι να είστε πρόθυµοι να αµφισβητήσετε εδραιωµένες παραδοχές, να εξερευνήσετε νέες οπτικές και να ενστερνιστείτε την ίδια σας ανθρώπινη υπόσταση. 

Αυτό το εργαστήριο απευθύνεται:

-Σε μάρκετερς και ηγέτες κάθε κλάδου που αναζητούν έµπνευση και πρακτικά παραδείγµατα ώστε να διαχειριστούν τις συνεχείς αλλαγές στην τεχνολογία, την κοινωνία και το περιβάλλον.

-Σε επιχειρηµατίες που θέλουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να εξελιχθούν και να διακριθούν.

-Σε καθηγητές, εκπαιδευτές και εισηγητές που θέλουν να µεταφέρουν τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στην επιστήµη του µάρκετινγκ.

-Σε φοιτητές και εκπαιδευόµενους που θέλουν να προετοιµαστούν για το µέλλον και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.

Περιεχόμενο εργαστηρίου – Θεματικές ενότητες

Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου

Καμβάς πρότασης αξίας

Συν-δημιουργία αξίας στο H2H μάρκετινγκ

Κυρίαρχη λογική στο μάρκετινγκ H2H

Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου H2H

Δημιουργία/προσαρμογή επιχειρηματικού μοντέλου με τη διαδικασία H2H μάρκετινγκ

Συζήτηση / Ερωτήσεις και απαντήσεις

Διάρκεια: 4 ώρες
Κόστος συμμετοχής: €240

Παροχές συμμετεχόντων:
-Παρουσίαση εννοιών H2H μάρκετιγνκ

-Βεβαίωση παρακολούθησης

-Υποστήριξη και συμβουλευτική στο νέο μοντέλο H2H μάρκετνγκ για 6 μήνες

Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά - το H2H Marketing - των συγγραφέων Philip KotlerWaldemar Pfoertsch – Uwe Sponholz που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος.

Αγορά βιβλίου ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ

Bιβλίο H2H Marketing
Το H2H µάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόµο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler µαζί µε τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό µοντέλο για τον σχεδιασµό και την εφαρµογή στρατηγικών µάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν µάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να µεταβούν από ένα παραδοσιακό µοντέλο  µάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο µοντέλο µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.

Μάρκετινγκ- Πωλήσεις
Α' έκδοση: 26/10/2022
Μετάφραση: Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Σελίδες: 384
Διαστάσεις: 14 x 20,5 εκ.
Χρώμα: Έγχρωμο
Εξώφυλλο: Μαλακό
ISBN: 978-960-645-350-2
Κωδικός: 41118

Το ΚΕΑΚ

Όλα τα digital προϊόντα και υπηρεσίες μας, βασίζονται σε αποδεδειγμένα best practices και έχουν ως στόχο τα ιδανικά αποτελέσματα για κάθε συνεργάτη μας.

Υπηρεσίες

Η ομάδα του ΚΕΑΚ παρακολουθεί στενά κάθε νέα εξέλιξη στις τεχνολογίες της Ψηφιακής Προώθησης για να υποστηρίξει την επιχείρησή σας.

Επικοινωνία

Θέλετε να προτείνετε κάτι ή αναζητάτε πληροφορίες που δεν βρίσκετε εδώ; Επικοινωνήστε με την ομάδα μας.

2014-2022 KEAK.GR. All Rights Reserved. Gerasimos Tzamarelos. Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ. 008102901000

Search