Blog

Your Audience is Online - Digi Camps

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Digital Marketing - Your Audience is Online
02-04 Απριλίου 2018
Σε 2 ταυτόχρονα τμήματα – πρωί ή απόγευμα !!
(10:00-14:30) ή (17:00 – 21:30)

Το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης & Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης, διοργανώνει το  μοναδικό  πρακτικό  #Digital #Marketing #πρόγραμμα διάρκειας 16 ωρών, στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής! 

Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 16 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους στο Digital
 Marketing.

Απευθύνεται:
• Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
• Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
• Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
• Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών - ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
• Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Η θεματολογία πραγματοποιείται σε επίπεδο εργαστηρίου, με πρακτικά παραδείγματα.

Αναλυτικότερα
 η θεματολογία Προγράμματος πρωί ή απόγευμα:

Day 1 Μ. Δευτέρα (02.04.2018) – (10:00-14:30) ή (17:00 – 21:30)
*Digital Marketing & branding
*Digital Strategy & Planning
*Social Media Strategy
*SEO

Day 2 
Μ. Τρίτη (03.04.2018) - (10:00-14:30) ή (17:00 – 21:30)
*Digital Content
*Social Media advertising
*Email & Mobile Marketing
*Risk Management in Social Media
* Digital Selling Skills
* SEM

Day 3 
Μ. Τετάρτη (04.04.2018) – (10:00-14:30) ή (17:00 – 21:30)
* E-Commerce
* Web Analytics
*Target Audience
*Consumer Buying Decisions (Digital Channels)
*Search & Analyze Competitors
*Digital Project (Case Study)

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:

Θα σχεδιάζουν επιτυχημένα Websites
Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)
Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media (Facebook, Youtube, Twitter, instagram κ.α.) ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται

Κόστος προγράμματος:
50€

Απαραίτητη η προεγγραφή.

Για το Πρωινό τμήμα ΕΔΩ…

Για το απογευματινό τμήμα ΕΔΩ…


Εισηγητής : Γεράσιμος Τζαμαρέλος,PhD.
Ο κ. Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Επιπλέον, έχει 2 Μετα-Διδακτορικούς τίτλους στην Συμπεριφορά Καταναλωτή και στο Digital Branding. Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Αυτή τη στιγμή πραγματοποιεί τον τρίτο Μετα-Διδακτορικό Τίτλο Σπουδών του, στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns.

Πρόσβαση: Μετρό-Ηλεκτρικός: Σταθμός «Ταύρος», Λεωφορεία: 040, Στάση «Αγ. Πάντων»,
Τρόλεï: No. 1 & 5, Στάση «Αγ. Πάντων».

Δια Βίου Μάθηση

Η εμπειρία της εκπαίδευσης στο ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης & Καινοτομίας), βασίζεται στην πρακτική άσκηση των συμμετεχόντων και την απόλυτη ευημερία του κλίματος εμπιστοσύνης & συνέπειας μεταξύ τους.